سریال و انمیشن

۳۰ فیلتر اسنپ چت جذاب برای دختران و پسران

۳۰ فیلتر اسنپ چت جذاب برای دختران و پسران

اسنپ‌چت یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که فیلترهای زیادی برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد. اما بهترین فیلتر های اسنپ چت برای زیبایی یا عکاسی کدامند؟ در ادامه با پلازا همراه باشید تا با محبوب ترین افکت های اسنپ چت آشنا شویم.

تعداد فیلترهای اسنپ چت آنقدر زیاد است که شاید در نگاه اول انتخاب از میان آن‌ها کار آسانی نباشد. تمامی این فیلترها می‌توانند رنگ و لعاب تازه‌ای به تصاویر سلفی بدهند. برای انتخاب بهترین فیلتر اسنپ چت، گزینه‌های زیادی وجود دارد اما شاید همه آن‌ها با سلقیه شما جور درنیایند. به همین خاطر در این مطلب نگاهی داشتیم به فهرست اسامی فیلترهای اسنپ چت که محبوبیت بیشتری از سایرین دارند و می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

فهرست مطالب

فیلتر های اسنپ چت برای عکاسی

با دانلود این فیلتر های اسنپ چت، می‌توانید عکس‌های زیبایی برای فید خود بگیرید. این فیلترها مخصوص عکاسی هستند و می‌توانند جذابیت تصاویر را دوچندان کنند.

۱. فیلتر Photography 1 Lens

فیلتر های اسنپ چت

این فیلتر کنتراست تصاویر را بالا برده و تاریخ و ساعت گرفتن تصویر را هم به حاشیه سمت چپ قاب اضافه می‌کند. فیلتر Photography 1 Lens بیشتر برای عکاسی در نور خورشید مناسب است.

۲. فیلتر Street Photography Lens

اسم فیلتر های اسنپ چت

این فیلتر، همانطور که از نامش پیدا است، مناسب عکاسی خیابانی و گرفتن عکس از ساختمان‌ها، مردم و اشیای مختلف در کوچه و خیابان است. برای داشتن بهترین نتیجه، بهتر است از فیلتر Street Photography Lens در شب و هنگام عکاسی از تابلوهای نئونی استفاده کنید.

۳. Vintage Camera

بهترین فیلتر های اسنپ چت

این مورد یکی از محبوب ترین افکت های اسنپ چت است و افکت فیلم‌هایی که با دوربین‌های فیلمبرداری دستی که در دهه 70 محبوبیت خیلی زیادی داشتند، را به ویدیو شما اضافه می‌کند.

همچنین بخوانید :

۴. Vogue Noir

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

شاید از دید خیلی‌ها بهترین فیلتر اسنپ چت همین باشد. با استفاده از فیلتر Vogue Noir می‌توانید خودتان روی کاور مجله Vogue قرار دهید. این فیلتر تصویر شما را به سیاه و سفید تبدیل و اجازه کنترل رنگ لوگو مجله را هم به شما می‌دهد.

۵. Blush Tone

بهترین فیلتر های اسنپ چت

Blush Tone یک فیلتر خوب برای اسنپ چت است که رنگ‌ها را کمی معکوس می‌کند. بیش از معکوس کردن آن واقعاً رنگ‌های زیبا را به ارمغان می‌آورد. بعلاوه با سلفی، فوق العاده جذاب به نظر می‌رسد.

۶. Moods

فیلتر خوب برای اسنپ چت

فیلتر تار اسنپ چت Moods با حالت‌های جالبی که در وسط تصویر نوشته شده است، تصویر شما را کمی تار می‌کند. من مطمئن هستم که بسیاری از شما می‌توانید این فیلتر را به خوبی استفاده کنید.

۷. فیلتر Golden Hour

بهترین فیلتر های اسنپ چت برای زیبایی

این فیلتر می‌تواند عکس‌ها را گرم‌تر کرده و ظاهر دلپذیری به آن‌ها بدهد. بهترین نتیجه را می‌توانید در هنگام عکاسی در نور کافی از این فیلتر بدست بیاورید.

بهترین فیلتر های اسنپ چت برای دختران

۱. Huji lens

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

آیا می‌توانیم از دوربین هوجی عبور کنیم؟ هرگز! اگر دوست دارید لنز Huji را در اسنپ چت داشته باشید، روی لینک زیر کلیک کنید تا هم اکنون فیلتر را امتحان کنید.

همچنین بخوانید :

۲. Juno Grain

بهترین فیلتر اسنپ چت

لنز Juno Grain که بسیار ظریف است، از هر زاویه ای که سلفی می‌گیرید، مطمئن می‌شود که عالی به نظر می‌رسید. این یکی از موارد مورد علاقه در این لیست از انواع فیلتر در اسنپ چت است. آن را امتحان کنید و به ما بگویید که نظر شما در مورد آن چیست؟

۳. Vintage Film

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

Vintage Film یک فیلتر اسنپ چت عالی برای کسانی است که دوست دارند از تصاویر خاطره بسازند و در عین حال شما را به بهترین شکل نشان دهد.

همچنین بخوانید :

۴. Airy Shadows ؛ بهترین فیلتر های اسنپ چت

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

این فیلتر، کمی رنگ صورتی روی لب‌ها، رنگ پوست یکنواخت و رژگونه ای زیبا که کاملاً عالی به نظر می‌رسد را ارائه می‌کند. به من اعتماد کنید، شما نمی‌توانید زیباتر از آنچه این فیلتر شما را نشان می‌دهد، به نظر برسید.

۵. Caramel Brown

بهترین فیلتر های اسنپ چت

کارامل براون فیلتر اسنپ چت عالی برای سلفی‌های آینه ای است. سایه قهوه ای و تعادل کامل نور باعث می‌شود که عکس‌ها واقعاً تمیز به نظر برسند.

۶. polaroid

بهترین فیلتر اسنپ چت

حتی لازم نیست توضیح دهیم که چرا پولاروید یک فیلتر عالی برای سلفی‌های آینه ای اسنپ چت است. همه ما عکس‌های پولاروید را دوست داریم و اکنون یک دلیل دیگر برای دوست داشتن آن‌ها وجود دارد.

بهترین فیلتر های اسنپ چت برای پسران

۱. فیلتر Black Face Mask

اسم فیلتر های اسنپ چت

با استفاده از این فیلتر می‌توانید یک ماسک مشکی به صورت خود اضافه کنید. همچنین این فیلتر پس‌زمینه تصویر را تار کرده و به سوژه اصلی نیز افکت اضافه می‌کند.

همچنین بخوانید :

۲. فیلتر Burning Frame

بهترین فیلتر های اسنپ چت برای زیبایی

برای دانلود فیلتر های اسنپ چت، می‌توانید فیلتر Burning Frame را هم مدنظر داشته باشید. این فیلتر یک قاب آتشین در اطراف تصویر شما قرار می‌دهد و در عین حال از چهار گوشه تصویر نیز یک قاب اضافی دیگر به صورت سیاه و سفید به حاشیه قاب اضافه می‌کند. در خود تصویر هم رنگ‌ها کمی اشباع می‌شوند.

۳. Mustaches by Snapchat

فیلتر های معروف اسنپ چت

اگر می‌خواهید ببینید با یک سبیل خوش‌تیپ‌تر می‌شوید یا نه، می‌توانید از فیلتر Mustaches استفاده کنید. این فیلتر یک سبیل بسیار بزرگ به عکس شما اضافه می‌کند و همچنین دارای یک افکت اضافی Vintage هم هست. افزون بر این شما می‌توانید از میان سبیل‌های مختلف، هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.

۴. Fashion Sunglasses

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

این فیلتر شما را شبیه یکی از اعضای یک گروه موسیقی یا کلاب موتورسواری می‌کند. علاوه بر اضافه کردن یک ریش بسیار بزرگ، یک عینک آفتابی شیک هم به شما اضافه خواهد کرد.

بهترین فیلتر های اسنپ چت برای زیبایی

فیلترهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین گزینه‌ها برای گرفتن تصاویر سلفی زیبا و جذاب هستند که می‌توانید در نظر داشته باشید.

۱. Anime Blush؛ از فیلتر های زیبایی اسنپ چت

بهترین فیلتر های اسنپ چت

این فیلتر یکی از فیلترهایی است که فعلا محبوبیت خیلی زیادی دارد. با استفاده از آن می‌توانید به گونه‌های خود رنگ سرخ اضافه کنید و شبیه به یک کاراکتر در انیمه‌ها شوید.

۲. Anime Style by Snapchat

بهترین فیلتر اسنپ چت

یکی دیگر از فیلتر های معروف اسنپ چت، Anime Style است. این فیلتر تصویر شما را به یک کاراکتر در انیمه تبدیل می‌کند. علاوه بر سلفی شما می‌توانید از تصاویری که در گالری گوشی دارید هم استفاده کنید.

۳. Sailor’s Cap by Snapchat

فیلتر خوب برای اسنپ چت

می‌خواهید ببینید در صورتی که یک ملوان می‌شدید چه شکلی می‌بودید؟ با استفاده از فیلتر Sailor’s Cap می‌توانید علاوه بر کلاه و پیپ، ریش ملوانی هم به چهره‌تان اضافه کنید.

همچنین بخوانید :

۴. The Elders

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

اگر به‌دنبال یک فیلتر ترسناک برای اسنپ چت هستید، گزینه‌های خیلی زیادی پیش رویتان است اما یکی از بهترین‌ها، The Elders است. در ابتدا تصویر شما هیچ تغییری نمی‌کند ولی به محض این که دهانتان را باز کنید شبیه به یک مومیایی زنده خواهید شد.

۵. Old by Snapchat

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

حتما تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که در سنین پیری چه شکلی خواهید شد. فیلتر Old برعکس اکثر فیلترهای اسنپ‌چت که شما را جوان می‌کنند، شما را به یک فرد مسن تبدیل خواهد کرد تا برای آینده‌تان آمادگی داشته باشید. این فیلتر رنگ موها را به سفید تبدیل و چند چین و چروک نیز به چهره اضافه می‌کند. فیلتر Old هم با دوربین سلفی و هم دوربین پشتی گوشی کار می‌کند.

۶. VHS by Snapchat

بهترین فیلتر های اسنپ چت

فیلترهای رترو هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. فیلتر VHS by Snapchat یکی از گزینه‌های محبوب در فهرست اسامی فیلترهای اسنپ چت است. با استفاده از آن می‌توانید تمی شبیه به فیلم‌های VHS به تصویر خودتان اضافه کنید. همچنین تاریخ، نام و دکمه Play نیز به تصویر اضافه می‌شود تا به یاد قدیم‌ها بیافتید.

۷. Polaroid Frame

بهترین فیلتر اسنپ چت

Polaroid Frame یک فیلتر ساده است که یک قاب مانند عکس‌های پولاروید به تصویر شما اضافه می‌کند. علاوه بر این تاریخ تصویر هم با یک فونت شبیه به دست خط به زیر عکس اضافه می‌شود.

همچنین بخوانید :

۸. VSCO Filters

بهترین فیلتر های اسنپ چت

این مورد یکی از بهترین فیلتر های اسنپ چت برای زیبایی است. در حقیقت VSCO Filters مجموعه‌ای از صدها فیلتر مختلف است که به‌صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌گیرد تا دیگر نیازی نباشد به دنبال افکت‌های اضافی بگردید.

۹. Macbook Hearts

محبوب ترین افکت های اسنپ چت

فرقی نمی‌کند که فصل ولنتاین است یا نه، فیلتر Macbook hearts آنقدر زیباست که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اندکی تاری و قلب‌های صورتی کوچک، تمام چیزی است که برای متمایز شدن در بین دوستان خود نیاز دارید.

همچنین بخوانید :

۱۰. Vibrant Selfie

بهترین فیلتر اسنپ چت

Vibrant Selfie یکی دیگر از فیلترهای عالی در اسنپ چت است که می‌تواند به شما کمک کند رنگ را به تصاویر خود وارد کنید. اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید و استفاده از فیلترهای اسنپچت را انجام دهید، با کلیک روی لینک زیر از فیلتر استفاده کنید.

۱۱. Simple Love

فیلتر خوب برای اسنپ چت

Simple Love یک فیلتر بسیار جالب از اسنپ چت است که واقعاً می‌تواند توسط هر کسی استفاده شود، اما فکر می‌کنیم که برای پسران بهتر به نظر می‌رسد. بدون زیبایی اضافی و بدون تغییر در رنگ، در واقع یک فیلتر بسیار ساده است.

۱۲. Indie x Noise؛ فیلتر آرایش اسنپ چت

فهرست اسامی فیلترهای اسنپ چت

همه ما یک فیلتر کوچک و تار را دوست داریم، فیلتری که عکس ما را عالی می‌کند. بله، Indie x Noise همان فیلتر با همه آن چیزهای جادویی است.

۱۳. Pink Butterflies؛ از بهترین افکت های اسنپ چت

بهترین فیلتر های اسنپ چت

فیلتر Pink Butterflies توسط اسنپ چت ارائه شده است و تا حد زیادی از محبوب‌ ترین فیلتر های اسنپ چت است. پروانه‌های کم نور و بنفش برای همه، به خصوص دختران، عالی به نظر می‎رسند.

 

چگونه فیلترهای اسنپ‌چت را دانلود کنیم؟

اسنپ‌چت گزینه‌ای برای دانلود فیلترها ارائه نمی‌کند و به همین دلیل ممکن است برخی کاربران به‌درستی با نحوه استفاده از این فیلترها آشنا نباشند. اگر شما هم نمی‌دانید چگونه باید از این فیلترها استفاده کنید، در این بخش به نحوه دانلود فیلترها خواهیم پرداخت.

برای دانلود فیلتر باید ابتدا روی لینک مربوط به آن کلیک کرده و به برنامه اسنپ‌چت بروید. همچنین از داخل برنامه نیز می‌توانید به قسمت‌ها فیلترها مراجعه کنید. سپس از بالای صفحه روی نام فیلتر زده و روی آیکون قلب کلیک کنید.

فیلتر های اسنپ چت

پس از انجام این کار، فیلتر به بخش فیلترهای مورد علاقه شما افزوده می‌شود. برای دسترسی به آن، باید روی آیکون ذره‌بین در پایین صفحه بزنید.

فیلتر های اسنپ چت

در صفحه بعدی می‌توانید اسم فیلتر های اسنپ چت مورد علاقه خود را مشاهده و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

جمع بندی

فیلترها بسیار سرگرم کننده هستند. از سیاه و سفید گرفته تا رنگی، ما به معنای واقعی کلمه از بین هزاران فیلتر و لنز، بهترین فیلتر های اسنپ چت برای زیبایی را انتخاب کرده ایم. از نظر شما کدام فیلترها بهترین انتخاب هستند؟ نام فیلترهای مورد علاقه خود را با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا